Učestala pitanja i odgovori

  • Kako se registrirati na www.eKlinika.hr?

    Da bi mogli kupovati zdravstvene usluge na eKlinika.hr potrebno je prvo registrirati se na sljedeći način:

    1. Na www.eKlinika.hr kliknite na poveznicu Registracija (u gornjem desnom kutu web portala).
    2. Upišite svoju e-mail adresu, lozinku, korisničko ime (po izboru), ime i prezime, zatim kliknite na gumb "Registracija".
    3. Otvorite svoj e-mail sandučić od e-mail adrese koju ste naveli prilikom unosa podataka za registraciju.
    4. U e-mail poruci primiti ćete daljnje upute tj. poveznicu na koju je potrebno kliknuti kako bi aktivirali/verificirali korisnički račun.
    5. Poveznica vodi na web portal www.eKlinika.hr gdje se prikazuje poruka o uspješnosti registracije.
    6. Za nastavak potrebno se je prijaviti na www.eKlinika.hr kako bi mogli kupovati. Upute kako izvršiti prijavu pogledajte u nastavku.

    Uvijek nas možete kontaktirati na info@eKlinika.hr ili na 01/7788 725 !

  • Kako se prijaviti na www.eKlinika.hr?

    Ukoliko ste registrirani korisnik www.eKlinika.hr možete se prijaviti i kupovati zdravstvene usluge na sljedeći način:

    1. U slučaju da kliknete na "Kupi uslugu!" ili poveznicu "Prijava / Kupovina" (u gornjem desnom kutu web portala) otvorit će se stranica za prijavu.
    2. Potrebno je upisati e-mail adresu i lozinku i kliknuti na gumb "Prijava". Prijavu možete izvršiti i putem Facebook profila pomoću "Facebook Connect" gumba.

    Uvijek nas možete kontaktirati na info@eKlinika.hr ili na 01/7788 725 !

  • Zaboravili ste lozinku?

    U slučaju da ste zaboravili lozinku od svog korisničkog računa na www.eKlinika.hr posjetite sljedeću poveznicu: Zaboravili ste lozinku?.
    Potrebno je u polje za unos e-mail adrese upisati e-mail adresu koju ste koristili prilikom registracije.

  • Kako kupovati na www.eKlinika.hr?

    Na stranici zdravstvene usluge koju želite kupiti kliknite na "Kupi uslugu!". U nastavku će se prikazati stranica na kojoj je potrebno (uz uvijet da ste prijavljeni):

    • odabrati količinu,
    • popuniti osobne podatke,
    • odabrati način plaćanja.

    Za odabranu opciju "Plaćanje kreditnim karticama (T-com PayWay)" biti ćete preusmjereni na T-com PayWay stranice za unos podataka o kreditnoj kartici za naplatu.

    Za odabranu opciju "E-banking/Opća uplatnica" otvoriti će se nova stranica sa detaljnim uputama za izvršavanja plaćanja.

    Po završetku kupnje zdravstvene usluge dobiti ćete e-mail obavijest da ste uspješno izvršili kupovinu te detalje o naplati tj. da li je zaprimljena uplata.

  • Moram li za kupovinu usluge biti registrirani član?

    Da. Samo registrirani korisnici mogu kupovati na eKlinika.hr, a kupljeni kuponi nalazit će se u njihovom korisničkom profilu. Članstvo je besplatno i ne možete ništa izgubiti, samo dobiti.

  • Moram li se pretplatiti na newsletter?

    Nije obavezno, ali je preporučeno. Kako ne biste propustili ponudu zdravstvenih usluga koja će Vama ili Vašim najbližima eventualno zatrebati.

  • Je li kupovina kreditnim karticama na eKlinika.hr sigurna?

    Naravno! T-Com Pay Way sustav naplate primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka. Više o tome pročitajte na Sigurnost plaćanja.

  • Moram li kupon iskoristiti istog dana?

    Naravno da ne. Svaki kupon ima točno određen rok iskoristivosti, a vi birate kad ćete ga iskoristiti, naravno uz prijašnju rezervaciju.

  • Mogu li kupiti ponudu kao poklon?

    Naravno! Osim u rijetkim slučajevima kada to nije moguće, kuponi kupljeni na eKlinika.hr mogu se darovati.

  • Koliko traje iskoristivost kupona?

    Iskoristivost je navedena u ponudi, a ovisi o dogovoru s partnerom.

  • Kako se oglasiti?

    Pošaljite svoj kontakt na naš e-mail info@eklinika.hr i netko od našeg ljubaznog osoblja će Vas kontaktirati u što kraćem vremenu.